maanantai 5. elokuuta 2013

Tästä se siis alkaa..

Minun blogi-urani.

Olen usein miettinyt blogia ja blogin pitämistä, mutta en ole osannut, rohkaistunut, jaksanut, viitsinyt, kehdannut, uskaltanut, ehtinyt väsäämään blogia.
"LÖYTÖ"- ja "Satuako"-blogien innoittama aloitan tämän blogin pitämisen, toivottavasti tästä on jollekin iloa.

Tällä hetkellä olen varsin pitkälti raskaana, odottelen mieli malttamattomana pääsyä salille.
Johtuuko juuri siitä, kun nyt ei enää pysty kovin raskaita painoja nosteleen, että mieli tekis päästä kyykkäileen ja tekeen reisille kunnon treeniä.
Ehkä tämä sitten kasvattaa sitä kuuluisaa Motivaatiota :D
Päivittäinen pyöräily töihin ei oikein tunnu riittävältä, mutta tuo pyöräilykin on ihan riittävästi rasittavaa.


Miksi tein tämän blogin..?

Ehkä motivoimaan jatkossa liikunnan suhteen; haluan nähdä oman kehitykseni täällä. Nyt olen raskaana, mitä olen puolen vuoden kuluttua? Olenko ensi kesänä paremmassa kunnossa kuin nyt?
Haluan käydä raskauden eri vaiheita ja ajatuksia läpi.
Haluan kertoa asioista, jotka saavat minut innostumaan.
Jakaa innostukseni cheerleadingiin, kuntosali-harrastukseen ja niiden vastapäinona käsityöt, kirppistelyn.
Jakaa ajatuksiani elämästä ja siitä, mitä olen kokenut ja koen parhaillaan.

En ole vielä jakanut tätä blogiani muiden tietoon, ehkä sitten kun tähän on tullut enemmän tekstiä, voinen kertoakin tästä muille ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3